بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نیجریه جوان مقابل ایران مسن،کم آورده بود!

نیجریه یکی از جوانترین تیم‌های حاضر در جام جهانی است که پانزده بازیکن زیر بیست و پنج سال دارد اما یازده بازیکن ایران بالای سی سال هستند.
چقدر از امیر قلعه نویی بابت بالا بودن میانگین سن بازیکنان تیمش انتقاد کردند !نمایش های بعضا ضعیف دربی ها و سایر مس با طعنه و کنایه وی را متهم به باز کردن مدرسه پیر مردها کردند!
اما بعد از بازی ایران مقابل نیجریه وقتی میانگین دوندگی بالاتر بازیکنان همین سرمربی با توجه به سن و سالشان باید با بازیکنان برزیل و یا.... فرقی داشته باشد!؟
لذا معتقدیم سن و سال در فوتبال و کلا دیگر رشته های ورزشی فقط یک عدد می باشد و مهم عملکرد هر کسی در هر جای که وظیفه ای را برعهده میگیرد و با موفقیت به سرانجام رساندن آن می باشد!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 3 / 1393برچسب:جام جهانی 2014،تیم ملی ایران،تیم ملی نیجریه, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com